Загрози в Інтернеті. Безпечне зберігання даних
1 Назвіть види ризиків, з якими стискається користувач в Інтернеті.
- комунікаційні ризики- ризики, що пов*язані зі спілкуванням у мережі та використанням онлайн-ігор
2. контентні ризики - ризики , що пов*язані з доступом до матеріалів,розміщених у мережі.- матеріалі шкідливого характеру.
3. споживчі ризики - ризики , пов*язані з порушенням прав споживачів:
4. технічні ризики- ризики, щопов*язані з роботою шкідливих програм, розглянутих у попередньому пункті.
2 Які ризики є складовими комунікаційних ризиків?Чому вони так називаються?
- булінг - залякування, приниження людей з використанням особистих або підробних матеріалів,розміщених в Інтернеті.
- компрометувати - виставляти в негарному вигляді,шкодити добрій славі.
- кібр-грумінг - входженняв довіру людини для використання її в сексуальних цілях.
- надмірне захоплення іграми в мережі - може призвести до втрати реальності , несприйняття правил людської поведінки.
3 Які ризики є складовими контентних ризиків? Охарактеризуйте їх.
- сцени насилля,жорстокої поведінки з тваринами та людьми.
- пропаганда расової ненависті.
- нецензурна лексика.
- матеріали для дорослих.
- пропаганда релігійних вірувань,заборонених законодавством.
- пропаганда використання тютюну та алкоголю.
4 Які ризики є складовими споживчих ризиків? Що треба зробити, щоб їх уникнути?
- реклама та продаж через мережу інтернет-магазинів низькоякісної продукції;
- купівля підроблених товарів;
- викрадання персональних даних для заняття коштів без відома користувача;
- втрата коштів через невиконання обіцянок надіслати товар.
5 Як зменшити ризики під час користування сервісами Інтернету?
- не розміщуйте в Інтернеті: домашню адресу, номер телефону , розпорядок дн
- , фото , подарунки та інше
- не надавайте незнайомим людям та не надсилайте через відкриті мережі персональні дані, дані про паролі , доступи до поштових скриньок , акаунтів соц.мереж
- повідомляйте батьків або близьких про намагання сторонніх людей отримати додаткову інформацію про вас, вашу сім*ю , намагання сторонні людей продовжити спілкування не в Інтернеті , а шляхом особистої зустрічі
- не відкривайте вкладень до листів від незнайомих осіб
- використовуйте засоби захисту браузера , комплексну антивірусну програму, регулярно оновлюйте антивірусні бази
- не надсилайте SMS-повідомлення для отримання будь-яких послуг в Інтернеті
1 Назвіть види ризиків, з якими стискається користувач в Інтернеті.
2 Які ризики є складовими комунікаційних ризиків?Чому вони так називаються?
3 Які ризики є складовими контентних ризиків? Охарактеризуйте їх.
4 Які ризики є складовими споживчих ризиків? Що треба зробити, щоб їх уникнути?
- комунікаційні ризики- ризики, що пов*язані зі спілкуванням у мережі та використанням онлайн-ігор
3. споживчі ризики - ризики , пов*язані з порушенням прав споживачів:
4. технічні ризики- ризики, щопов*язані з роботою шкідливих програм, розглянутих у попередньому пункті.
2 Які ризики є складовими комунікаційних ризиків?Чому вони так називаються?
- булінг - залякування, приниження людей з використанням особистих або підробних матеріалів,розміщених в Інтернеті.
- компрометувати - виставляти в негарному вигляді,шкодити добрій славі.
- кібр-грумінг - входженняв довіру людини для використання її в сексуальних цілях.
- надмірне захоплення іграми в мережі - може призвести до втрати реальності , несприйняття правил людської поведінки.
3 Які ризики є складовими контентних ризиків? Охарактеризуйте їх.
- сцени насилля,жорстокої поведінки з тваринами та людьми.
- пропаганда расової ненависті.
- нецензурна лексика.
- матеріали для дорослих.
- пропаганда релігійних вірувань,заборонених законодавством.
- пропаганда використання тютюну та алкоголю.
4 Які ризики є складовими споживчих ризиків? Що треба зробити, щоб їх уникнути?
- реклама та продаж через мережу інтернет-магазинів низькоякісної продукції;
- купівля підроблених товарів;
- викрадання персональних даних для заняття коштів без відома користувача;
- втрата коштів через невиконання обіцянок надіслати товар.
- не розміщуйте в Інтернеті: домашню адресу, номер телефону , розпорядок дн
- , фото , подарунки та інше
- не надавайте незнайомим людям та не надсилайте через відкриті мережі персональні дані, дані про паролі , доступи до поштових скриньок , акаунтів соц.мереж
- повідомляйте батьків або близьких про намагання сторонніх людей отримати додаткову інформацію про вас, вашу сім*ю , намагання сторонні людей продовжити спілкування не в Інтернеті , а шляхом особистої зустрічі
- не відкривайте вкладень до листів від незнайомих осіб
- використовуйте засоби захисту браузера , комплексну антивірусну програму, регулярно оновлюйте антивірусні бази
- не надсилайте SMS-повідомлення для отримання будь-яких послуг в Інтернеті